مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود افزایش حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری‌بگیران، امروز به تصویب رسید + جزئیات (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ابلاغ مصوبه خدمت وظیفه روحانیون در آموزش و پرورش

  • کد خبر: ۱۶۸۱۲۰
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
ابلاغ مصوبه خدمت وظیفه روحانیون در آموزش و پرورش
دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش از ابلاغ مصوبه فرماندهی کل قوا مبنی بر خدمت وظیفه روحانیون در امور علمی، فرهنگی و تبلیغی در آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام حمید نیکزاد از ابلاغ مصوبه فرماندهی کل قوا مبنی بر خدمت وظیفه روحانیون در امور علمی، فرهنگی و تبلیغی در آموزش و پرورش خبر داد و تصریح کرد: پیرو اجرای مصوبه فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر تسرّی مقررات خدمت وظیفه روحانیون در امور علمی، فرهنگی و تبلیغی در وزارت آموزش و پرورش، ابلاغیه این مهم از سوی وزارت آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های کشور ابلاغ شد.

وی افزود: این اقدام همانند سنوات گذشته می‌باشد که جمعی از روحانیون، دوران خدمت وظیفه خود را در فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و امور فرهنگی در آموزش و پرورش به انجام برسانند. بر این اساس سهمیه هر استان برای جذب و سازماندهی روحانیون وظیفه در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ به پیوست نامه ابلاغی ارسال شده است.

 نیکزاد با اشاره به شرایط فردی طلاب وظیفه، اظهارکرد: دارا بودن کد فعال در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، برخورداری از توانایی جسمی لازم برای انجام ماموریت‌های محوله، تعهد به انجام ماموریت‌های محوله در طول دوران خدمت سربازی، ملبس‌بودن به لباس روحانیت و تعهد به رعایت سایر شئون روحانیت (داشتن جواز تلبس جهت اعزام برای خدمت شرط می‌باشد)، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی سطح یک حوزه و یا گواهی موقت پایان تحصیلات سطح یک از جمله شرایط داوطبان می‌باشد.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش، بیان کرد: ثبت نام و اعزام طلاب در سال ۱۴۰۲ فقط از طریق سامانه پیشخوان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیّه صورت می‌پذیرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->